Saturday, May 16, 2009

Mari Membeli Belah di JAKEL...

Hari ni aku gi membeli belah baju untuk nikah bersama ibu tersayang..keluar rumah pon dah lambat, gedebak gedebuk dah 2.30..(gara2 menunggu giliran Adam Lambert beraksi di American Idol...tup2 xkuar jugak..) so kitorang decide, pegi jek la skang..sampai2 aku gi beli majalah pengantin dulu..yer! dah kuar! yippie!! (abis lagi RM10...)

passtu masuk Jakel, banyak gile la french lace yg lawa2..gile rambang mata..kalo stakat warne putih tuh, memang banyak gile babeng la aku kate...yg membezakan, just corak jek.. dah tu setelah 3 jam dalam tuh, aku pon memilih kkain french lace berharga RM500..(abis lagi RM500... T.T)

Tapi warne dia aku kire OK jek la..susah nak cari kaler yg aku ske..memang aku cerewet bab pilih kaler ni, bukan ape....aku nak merasa semua kaler time aku kawen ni.. so aku kire2 nye nak gini la..

PINK aku dah pakai time aku tunang..
PUTIH aku akan pakai time aku sanding sebelah perempuan..
BIRU CAIR aku akan pakai time sanding sebelah laki..

So time nikah ni aku ingat nak pakai warne selain daripada yg disebut di atas la..
maybe light purple? or beige? maybe peach?

Decide punye decide, aku pakai beige...(walaupun kaler dia hampir serupe dgn warne putih..hentam jela Labu.....)

So ni la gamba kain yang baru aku beli tuh..huhu!





No comments:

Related Posts with Thumbnails